28/09/2007 BETTY DOÑATE
La Generalitat va realitzar la setmana passada obres de millora al tram de la carretera C-60 que enllaça amb l’autopista C-32 i amb la via B-40.
Els treballs tenen com a objectiu reduir la sinistralitat en aquest punt, un dels més perillosos de Catalunya. L’últim accident greu va produir-se, precisament, el 13 d’agost, quan arran d’un xoc frontal, van morir tres joves i van quedar ferides sis persones. Per millorar la seguretat viària en aquest tram, s’ha posat paviment antilliscant, s’ha fet una barrera de formigó i s’han separat els dos carrils de circulació. L’alcalde d’Argentona, Josep Masó, creu que la millora ajudarà a reduir el nombre d’accidents.
http://www.tribunamaresme.com/index.php ... ticia=4180




