De moment existeixen el T-2 Comerç Ikea i el T-2 Comerç L'Illa Diagonal.
Són obsequis a la clientela d'aquests comerços.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 06:41

Entrada Autor: liniadelRipollés » 28 set. 2007, 23:06
Entrada Autor: Guigui » 28 set. 2007, 23:22
Però si la lliuren allí serà més aviat un bitllet de tornada i anada, no d'anada i tornada.liniadelRipollés ha escrit:Us informo que s'ha creat el títol T-2 comerç, vàlid per a dos viatges en un dia.
De moment existeixen el T-2 Comerç Ikea i el T-2 Comerç L'Illa Diagonal.
Són obsequis a la clientela d'aquests comerços.
Entrada Autor: George85 » 29 set. 2007, 12:30

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 set. 2007, 12:37
George85 ha escrit:Per fí!
Quina cara posaran alguns clients de l'Illa Diagonal quan enlloc del tiquet del parking els donin una T2?![]()
L'ATM hauria de potenciar més l'ús d'aquestes T2. Les podrien oferir a associacions de comerciants per fer T2 - Carrer de Sants o T2 - Cor Eixample o simples T2.
per l'ATM
Entrada Autor: George85 » 29 set. 2007, 13:11
Doncs jo encara pensava "pitjor" i que el comerciant pagava el 100% del valor de la targeta tal i com fan amb els tiquets dels parkings.liniadelRipollés ha escrit:De fet, l'ATM el que ha fet és crear aquest títol, que entrava en vigència a les tarifes del 2007 el dia 1 de setembre de 2007, segons surt publicat al DOGC.
Tot és una qüestió de cost, pensa que la diferència de disseny la paguen els comerciants.

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 set. 2007, 13:13
George85 ha escrit:Doncs jo encara pensava "pitjor" i que el comerciant pagava el 100% del valor de la targeta tal i com fan amb els tiquets dels parkings.liniadelRipollés ha escrit:De fet, l'ATM el que ha fet és crear aquest títol, que entrava en vigència a les tarifes del 2007 el dia 1 de setembre de 2007, segons surt publicat al DOGC.
Tot és una qüestió de cost, pensa que la diferència de disseny la paguen els comerciants.

Entrada Autor: Alfredo_21 » 01 oct. 2007, 18:44

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 02 oct. 2007, 09:09
Entrada Autor: Guigui » 02 oct. 2007, 10:52
Però queda més "fashion" posar-li un nom que enllaci amb el consum. A més, deu estar pensada per captar clientela que no sol anar en TP als centres comercials, a la qual això de T-10 deu sonar a xinès.👍35Ecomobisostrans ha escrit:Lo normal seria que te dieran una T10 de 1 zona con 2 viajes, con validez como cualquier T10 por que se supone que el viajero ha tenido que marcar su T10 (o lo que sea) a la ida, por tanto esa tendria que servir para la vuelta y para otro viaje cualquiera para compensar el que se ha gastado a la ida.

Entrada Autor: josep_serre » 20 feb. 2010, 15:09

Entrada Autor: foronda 141 » 20 feb. 2010, 23:36
Torna a “Transport en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026