Avui a l'edició en paper del 20minutos, a la web no ho he trobat, se'n parla de l'entrada en funcionament el 24 de novembre dels nous horaris del Metro del Baix Llobregat. Parlava fonamentalment de la freqüència entre Martorell i BCN q seria d'uns 7 min.
Algú en sap res més?¿ Aquests horaris ja han sigut configurats?¿ Algú té idea de quants serveis i quins es faran cada hora?
Per que si la frequencia entre Martorell i BCN serà de 7 minuts, quina serà al tram de la L8 ?¿
Es plantejarà algun problema per la superposició de serveis en el tram entre Martorell Enllaç i Martorell Central, donat que serà un tram comú pels Comarcals i pel Metro del Baix?¿
D'altra banda, una qüestió que no entenc, és perque s'ha desdoblat fins Olesa i en canvi els serveis de Metro es consideren fins Martorell, és incompatible perllogar el Metro fins Olesa? Suposaria molta afectació? total son 8 min mes de trajecte...




