Ahir vaig estar per la zona, tal com podeu veure al meu bloc http://trenscatbloc.blogspot.com/
Segons em van dir a Pallejà mateix aquesta setmana, dies 18, 19 o 20, entrarà en servei el soterrament i per tant la doble via completa entre Barcelona i Martorell.






