En aquest sentit, exposo la meva proposta per l'entrada a Barcelona per la B-23. Es tractaria de fer un túnel a que comenci a l'alçada del Palau de Congressos de Catalunya i acabi al lateral, tornant a la superfície passat Dr. Marañón i evitant així el trànsit que causa aquella cruïlla. No sé com seria el creuament amb el metro però, en el millor dels casos, fins i tot podria crear-s'hi una parada subterrània que connectés directament amb l'estació (L3 i futura L9).
A més d'aquest aspecte tècnic i de l'econòmic (baratet no sortirà, evidentment), també dubto que aconsegueixin fer-lo en un sol estiu per evitar els monumentals embussos. Tot i que, posant-me en pla fonamentalista anti-transport-privat-perquè-sí, tampoc em preocuparia massa aquesta qüestió.




