ACN. Espinelves.
Espinelves ha recuperat la línia d'autobús que la connecta amb Vic, un servei que va deixar de funcionar fa quinze anys. La nova línia estarà subvencionada per la Generalitat i estarà de servei els dimarts i els dijous, amb dos viatges d'anada i dos de tornada cada dia. L'alcalde, Àngel Tortadés, es va mostrar satisfet pel servei tot i que es queixa dels horaris dels viatges, que es concentren al matí. Per l'alcalde, això provoca que els usuaris hagin de fer les gestions amb massa celeritat.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2595149
Los horarios:
Horari
dimarts i dijous
Vic -> Sant Sadurní -> Espinelves
09:15 -> 09:30 -> 09:40
Espinelves -> Sant Sadurní -> Vic
09:45 -> 09:55 -> 10:10
Vic -> Sant Sadurní -> Espinelves
12 :00 -> 12 :15 -> 12:25
Espinelves -> Sant Sadurní -> Vic
12 :30 -> 12 :40 -> 12 :55

