http://www.adif.es/comunicacion/index_acredita.html
Curiosa la foto/dibuix de la dreta, on hi apareix una au (que no un AVE)...
Hora i data actual: 18 jul. 2026, 00:55
Entrada Autor: orique » 19 oct. 2007, 11:45

Entrada Autor: victorcasta » 19 oct. 2007, 17:31
Quan omplo les caselles i li dono a enviar, sempre em surt que la pàgina no existeix.orique ha escrit:El què? Jo ja l'he demanat.victorcasta ha escrit:Segueix sense funcionar....

Entrada Autor: victorcasta » 19 oct. 2007, 22:25
Entrada Autor: aarongilp » 19 oct. 2007, 23:34

Entrada Autor: Pere » 20 oct. 2007, 00:17
Segons la persona en concret només podem fer fotos al vestíbul ja que sóm mitjants de comunicació, però en qualsevol cas, a les andanes.aarongilp ha escrit:Pel que veig no s'han molestat en canviar el redactat de les excepcions de les concessions. Jo en sé d'uns que seguint aquest redactat no podem fer fotos a certa estació
Entrada Autor: megapauer » 21 oct. 2007, 14:55
Sí, però segueix sense complir la C.E., ja que en cap reglament públic figura la prohibició.entfe001 ha escrit:Adif complint la LOPD? No m'ho puc creure!
Entrada Autor: abegot » 22 oct. 2007, 21:34
megapauer ha escrit:Una circular interna d'una empresa privada no és un document de caràcter oficial i públic, sinó privat.entfe001 ha escrit:Adif complint la LOPD? No m'ho puc creure!

Entrada Autor: liniadelRipollés » 22 oct. 2007, 23:26
Entrada Autor: megapauer » 23 oct. 2007, 11:31
No, si tens tota la raó. Per això l'he demanada. Però vaja, que hi han MOLTS vigilants amb menys capacitat mental que el meu periquito. Però com que en aquest beneït país és una cosa que gairebé s'admira...abegot ha escrit:megapauer ha escrit:Una circular interna d'una empresa privada no és un document de caràcter oficial i públic, sinó privat.entfe001 ha escrit:Adif complint la LOPD? No m'ho puc creure!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)))2 , ... digali aixo a un guarda jurat que creu que está complint amb la seva "obligacio" ... ...
![]()
![]()
![]()
Entrada Autor: Guigui » 23 oct. 2007, 12:43
Ja ho deia aquell: "¡Viva la muerte! ¡Abajo la inteligencia!" I la mort regnà durant prop de 40 anys. Però la intel·ligència encara no ha tret el cap...👍45megapauer ha escrit:No, si tens tota la raó. Per això l'he demanada. Però vaja, que hi han MOLTS vigilants amb menys capacitat mental que el meu periquito. Però com que en aquest beneït país és una cosa que gairebé s'admira...

Entrada Autor: liniadelRipollés » 27 oct. 2007, 02:45
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026