Enclavament militar L'Hospitalet
Publicat: 12 nov. 2007, 18:18
Aneu amb compte a l'estació de L'hospitalet de rodalies Renfe perque, d'una banda, trobareu sempre uns factors de circulació disposats a fer-te la tarda més agradable com a aficionat, però
aiiii
no us trobeu cert guarda de seguretat per al que no es poden fer fotos a l'estació per ser una instal.lació militar en cas de guerra. Després de dir-me d'enviar-me els mossos d'esquadra i de dir-me prepotent per negar-me a esborrar les fotos i negar-me a sortir de l'estació l'he enviat a pastar fang i he continuat fent fotos dels euromed, alvies com a bon aficionat.
Quin blocatge associat tenen els enclavaments militars? és que conec els mecànics, els elèctrics i els electrònics, com a exemples.
aiiii
no us trobeu cert guarda de seguretat per al que no es poden fer fotos a l'estació per ser una instal.lació militar en cas de guerra. Després de dir-me d'enviar-me els mossos d'esquadra i de dir-me prepotent per negar-me a esborrar les fotos i negar-me a sortir de l'estació l'he enviat a pastar fang i he continuat fent fotos dels euromed, alvies com a bon aficionat.
Quin blocatge associat tenen els enclavaments militars? és que conec els mecànics, els elèctrics i els electrònics, com a exemples.