Obro aquesta enquesta per comprobar quants de vosaltres sou afectats directes dels talls de serveis produits pels esborancs de Bellvitge i que cada dia heu de sofrir aquestes alteracions. La enquesta va dirigida també als que siguin usuaris de Regionals i Grans Línies que pateixin el tall així com els usuaris que fan servir línies d'autobusos interurbans que connecten les poblacions afectades i que s'han vist perjudicats pel notori augment d'usuaris.
Jo, per sort, no pateixo cap afectació i cada dia viatjo amb la C1 i haig de reconèixer que va prou bé i no tinc cap problema.
Salut,
Editat per l'administració per afegir opcions.







