Tinc pensat fer un viatge a l'Alsace (Strasbourg) i una mica a Alemanya (Offenburg) cap a principis de febrer. Més o menys tinc el planning fet (són 2 dies) però voldria saber si algú de vosaltres heu estat allà i quines coses s'hi poden veure...Més o menys el primer dia el dedicaré a Offenburg i el segon a Strasbourg, allotjant-me al centre d'Strasbourg.
Bé, vosaltres direu...
Merci!



