Aquest matí s’ha obert un accés provisional a l’estació de metro de Torre Baró - Vallbona, de la línia 11, pel carrer Escolapi Càncer, en substitució del que està tancat des de l’1 de març a causa d’unes obres d’urbanització als carrers de l’entorn, que no tenen relació amb el metro.
Aquest accés facilitarà l’enllaç més directe amb l’estació de Rodalies Renfe, com mostra el gràfic, tot i que, al tractar-se d’una escala provisional, no serà apte per a persones amb mobilitat reduïda. No obstant, l’altre accés de l’estació de Torre Baró - Vallbona, situat al carrer de Sant Feliu de Codines, sí que té les característiques adequades d’accessibilitat.
Imatge
Barcelona, 3 de desembre de 2007





