La Floresta FGC, 17:45 en tren històric
Abrera FGC, 18:00 en tren de vapor
La Pobla de Claramunt, en tren.
Mollet-França, 18:14h
Lleida-Pirineus, 17:45h
Hora i data actual: 25 juny 2026, 18:07

Entrada Autor: liniadelRipollés » 25 des. 2007, 20:54

Entrada Autor: liniadelRipollés » 26 des. 2007, 15:16
JaMiRo! ha escrit:Mmmmm...Abrera en tren de vapor, eh?![]()
![]()
Entrada Autor: Trenscat » 27 des. 2007, 08:43
Vaja, un any més ens quedem sense tren de vapor a OlesaliniadelRipollés ha escrit:Sí, abans arribava també a OLesa, però no sé què faran aquest any allà.
JaMiRo! ha escrit:Mmmmm...Abrera en tren de vapor, eh?![]()
![]()
Entrada Autor: JaMiRo! » 28 des. 2007, 00:57
Doncs m'han informat que arriben per carretera, a Olesa. Llàstima.liniadelRipollés ha escrit:Sí, abans arribava també a OLesa, però no sé què faran aquest any allà.
JaMiRo! ha escrit:Mmmmm...Abrera en tren de vapor, eh?![]()
![]()
Entrada Autor: Trenscat » 28 des. 2007, 08:51

Entrada Autor: oriolp13 » 29 des. 2007, 00:12
Entrada Autor: JaMiRo! » 11 gen. 2008, 16:27
Jo hi vaig anar amb la xicota i a l'andana contrària (sentit Olesa) hi havia una munió de fotracateros...metring ha escrit:A tot això, com van anar els trens? Quins vau quedar? Hi han fotinyos? Que em teniu en ascuas!!!
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026