Quina Diferencia hi ha entre Regional, regional expres i Delta?
Mai lo he sapigut saber.
2 coses més:
1-Catalunya expres seria Regional expres?
2-servei civis de rodalies que és?
Gracies.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 18:07

Entrada Autor: intercity+arco+civia » 03 gen. 2008, 02:39
Entrada Autor: 252-071 » 03 gen. 2008, 12:02
Extret de la ferropediaintercity+arco+civia ha escrit:Hola bon any a tothom, sobretot per Adif+Renfe.
Quina Diferencia hi ha entre Regional, regional expres i Delta?
Mai lo he sapigut saber.
2 coses més:
1-Catalunya expres seria Regional expres?
2-servei civis de rodalies que és?
Gracies.
Entrada Autor: Ereza » 03 gen. 2008, 12:28
Bé, en el cas dels Regionals de Barcelona a Lleida (línia Ca4), els que passen per Reus se'ls considera Regional Exprés, i els que passen per Valls, Catalunya Exprés. No sé per què, però a part del nom i el recorregut, el servei sol ser el mateix.252-071 ha escrit:1-Si seria practicament lo mateix
Entrada Autor: 252-071 » 03 gen. 2008, 12:32
Suposo perque els regionals exprés tenen encara menys parades que els Catalunya exprés i aquests només circulen per CatalunyaEreza ha escrit:Bé, en el cas dels Regionals de Barcelona a Lleida (línia Ca4), els que passen per Reus se'ls considera Regional Exprés, i els que passen per Valls, Catalunya Exprés. No sé per què, però a part del nom i el recorregut, el servei sol ser el mateix.252-071 ha escrit:1-Si seria practicament lo mateix
Entrada Autor: aarongilp » 03 gen. 2008, 12:50
Els REX són iguals en quant a prestacions que els CEX, és a dir, fan les mateixes parades teòricament. Si varien o no és cosa del servei en sí que no pas del tipus de tren. Els Catalunya Exprés, com el seu nom indica, circulen per Catalunya, però també per Aragó i diria que també per la Comunitat Valenciana. Fora de Catalunya se'ls considera Regional Exprés (em sembla).252-071 ha escrit:Suposo perque els regionals exprés tenen encara menys parades que els Catalunya exprés i aquests només circulen per CatalunyaEreza ha escrit:Bé, en el cas dels Regionals de Barcelona a Lleida (línia Ca4), els que passen per Reus se'ls considera Regional Exprés, i els que passen per Valls, Catalunya Exprés. No sé per què, però a part del nom i el recorregut, el servei sol ser el mateix.252-071 ha escrit:1-Si seria practicament lo mateix
Salutacions

Entrada Autor: 252-071 » 03 gen. 2008, 13:01
Tens raó:el Bcn Sants-Zaragoza-Delicias es considera Catalunya expres.aarongilp ha escrit: Els REX són iguals en quant a prestacions que els CEX, és a dir, fan les mateixes parades teòricament. Si varien o no és cosa del servei en sí que no pas del tipus de tren. Els Catalunya Exprés, com el seu nom indica, circulen per Catalunya, però també per Aragó i diria que també per la Comunitat Valenciana. Fora de Catalunya se'ls considera Regional Exprés (em sembla).
Entrada Autor: entfe001 » 03 gen. 2008, 16:35
Entrada Autor: Jordi Freixas » 03 gen. 2008, 22:00
Entrada Autor: Pere » 03 gen. 2008, 22:03

Entrada Autor: intercity+arco+civia » 04 gen. 2008, 14:54
Entrada Autor: aarongilp » 04 gen. 2008, 15:30
No, ja que és un sistema diferent. Els Catalunya Exprés tenen un tipus de comoditats, van per un tipus de vies, es fan amb un determinat tipus de material i valen cert preu. Els Avant tenen unes altres comoditats, van per vies diferents, els materials també son diferents i són més cars. És a dir, no són equiparables, pel que no se'ls hi pot donar el mateix nom.intercity+arco+civia ha escrit:Ya ho tinc clar gracies a tots.
Que us sembla si quant entri l'alta velocita, el servei de mitja distancia per la linea del ave, en contes de dir-se Avant, es digués Catalunya Exprés!!! seria mes maco!

Torna a “Ferrocarril a Catalunya”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026