Hi havia algún motiu concret?
Sinceramnet, fa molta ràbia veure aquestes fotos, ja ho vam cometar una vegada, el Metro de Barcelona sembla que no tingui història.
Hora i data actual: 14 juny 2026, 15:05
Entrada Autor: xevi » 07 gen. 2008, 19:50
Entrada Autor: Guigui » 07 gen. 2008, 21:09
No quadren amb la ciutat hiper-mega-fashion que és Porciolosociatòpoli des de fa algunes dècades. És la ment provinciana per la qual tot el que sigui d'aquí i d'abans hauria de desaparèixer en favor de tot el que vingui de fora i d'ara.xevi ha escrit:Algú sap perque es van carregar totes les boques antigues de Metro?
Hi havia algún motiu concret?
Sinceramnet, fa molta ràbia veure aquestes fotos, ja ho vam cometar una vegada, el Metro de Barcelona sembla que no tingui història.
Entrada Autor: Platanito » 08 gen. 2008, 09:45
Guigui ha escrit: No quadren amb la ciutat hiper-mega-fashion que és Porciolosociatòpoli des de fa algunes dècades. És la ment provinciana per la qual tot el que sigui d'aquí i d'abans hauria de desaparèixer en favor de tot el que vingui de fora i d'ara.
Entrada Autor: faristol » 08 gen. 2008, 15:09
Guigui ha escrit: No quadren amb la ciutat hiper-mega-fashion que és Porciolosociatòpoli des de fa algunes dècades. És la ment provinciana per la qual tot el que sigui d'aquí i d'abans hauria de desaparèixer en favor de tot el que vingui de fora i d'ara.

Entrada Autor: Mortadel·lo » 09 gen. 2008, 10:00
Entrada Autor: Guigui » 09 gen. 2008, 10:50
Personalment, tinc menys pena per les boques dels anys 70, ja que em recorden un període que, en termes arquitectònics i urbanístics, va ser dels més destructius i nefastos de la història de Barcelona i, en general, de tota Europa.Mortadel·lo ha escrit:algú va protestar quan van canviar la boca de metro de Joanic fa un parell o tres d'anys?

Entrada Autor: Mortadel·lo » 09 gen. 2008, 10:56
Entrada Autor: Guigui » 09 gen. 2008, 11:55
El problema que jo tinc amb les boques dels anys 70 (i, en general, amb tota l'estètica d'aquesta època) no és que les consideri antiquades, sinó simplement lletges. A més, conceptualment, representen un temps en que es va destruir tot l'anterior, incloses moltes obres de bellesa indubtable, en nom d'una suposada modernitat que ha resultat ser inexistent, començant per la seva vessant tècnica.Mortadel·lo ha escrit:estant d'acord en que m'agraden molt les boques amb forjats del Gran Metro i no gaire les setenteres de la línia 4, als anys 70 segurament tothom veia les boques del GM com una cosa extremadament antiquada, pot ser d'aquí 40 anys hi haurà tot de frikis lamentant-se que no quedi cap boca de metro d'estil 70s...o 90s de vidre!

Entrada Autor: hospitalenc » 09 gen. 2008, 18:01
. Perque precisament es un disseny molt i molt aconseguit d´arquitectura e interiorisme moderns, com de fet son els vestíbuls i les parets i el terra de les andanes, i ho eren els falsos sostres que teníen a les bóvedes, i que nó tenen perque la qualitat dels materials era dolentísima , i en poc temps es van fer malbè.Entrada Autor: Guigui » 09 gen. 2008, 21:25
Per exemple, a la boca de Diagonal mitjançant la qual va ser massacrada la que apareix a la foto que obre el fil. I la filosofia subjacent a aquest estil m'ha de causar simpatia?hospitalenc ha escrit:A veure, senyors: quan parleu de "boques de metro lletjes dels anys 70s".....a què us referíu?.
Deus voler dir la de la L3. Per cert, no em sembla malament, ja que trenca la monotonia que imperava en aquest tram de la línia, a més de ser més alegre.hospitalenc ha escrit:Un exemple, nomès: Sants-Estació de la L-5, concretament la renovada sortida a Numància i Tarradelles.

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 09 gen. 2008, 22:20
O parades de bus amb seients grocs (ara no recordo com es diu el model)Mortadel·lo ha escrit:estant d'acord en que m'agraden molt les boques amb forjats del Gran Metro i no gaire les setenteres de la línia 4, als anys 70 segurament tothom veia les boques del GM com una cosa extremadament antiquada, pot ser d'aquí 40 anys hi haurà tot de frikis lamentant-se que no quedi cap boca de metro d'estil 70s...o 90s de vidre!
Entrada Autor: Danzig » 11 gen. 2008, 11:28

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 11 gen. 2008, 12:48
Entrada Autor: xevi » 11 gen. 2008, 17:10
Entrada Autor: pol » 08 març 2009, 14:41
Gran foto! Tan de bo les estacions seguissin així, amb les entrades aquestes i les rajoles blanques.metring ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.fotolog.com/antiquari/24189136
1928 - Plaça dels Àngels. Entrada al Gran Metro.
Entrada Autor: Guigui » 09 març 2009, 01:13
Plaça de l'Àngel. La diferència entre singular i plural no passaria d'apreciació tiquis-miquis si no fos perquè també existeix la Pl. dels Àngels, que és el paradís dels skaters que hi ha davant el Macba.1928 - Plaça dels Àngels. Entrada al Gran Metro.
Torna a “Història del transport”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026