Aixo es possible aquí també, nomes caldria que els trens sempre anessin a l'hora i que els que manen l'agafessisn el tren regularment (per donar-se compte que dobles vies o mes trens no vol dir millor servei).
http://tarrazona.net/personal/index.php ... &Itemid=52



