Nous horaris de FGC hora punta (proposta)
Publicat: 08 gen. 2008, 09:48
Mentres esperem que ens diguin quins horaris patirem a partir de febrer o març amb els FGC, he desemvolupat uns horaris a l'estil japonés dels trens (on els trens arriven a l'hora i pots canviar d'un tren a unaltre en una estació esperant 5 minuts i arrivant 10 minuts avans).
Aixo es possible aquí també, nomes caldria que els trens sempre anessin a l'hora i que els que manen l'agafessisn el tren regularment (per donar-se compte que dobles vies o mes trens no vol dir millor servei).
http://tarrazona.net/personal/index.php ... &Itemid=52
Aixo es possible aquí també, nomes caldria que els trens sempre anessin a l'hora i que els que manen l'agafessisn el tren regularment (per donar-se compte que dobles vies o mes trens no vol dir millor servei).
http://tarrazona.net/personal/index.php ... &Itemid=52