- El Talgo III te el dies comptats. El Talgo Finisterre/Covadonga nomes figura a http://www.renfe.es fins el 25/1. Potser que es pasi a fer en Talgo IV aquest mateix mes, el Unamuno fins el febrer.
- El Costa Brava te els dies comptats.
- Entrada en servei del AVE a Barcelona
Per tant proposaria fer una trobada per despedir aquest mitics tren i fins si es posible probars el nous.
Com encara no es saben els ultims dies de circulacio es podria fer:
- Barcelona - Zaragoza en Talgo III i tornada en Costa Brava o viceversa.
- Si el ultim dia del talgo III o Costa Brava es el dia anterior al primer AVE es podria fer un Talgo III fins Zaragoza + Costa Brava fins Madrid + tornada en AVE.





