El tràfic consisteix en dos trens diaris de mercaderies tot i que pel que sembla de moment només n'està circulant un.
El tràfic finalitza a la Zona Franca en el tram amb via de 3 carrils on es fa la descàrrega dels cotxes en plena via (!) tot i que s'ha previst i sembla que s'ha construït ja un apartador tot i que de moment no s'utilitza, per compatibilitzar-lo amb el tràfic de la potassa que també recorre aquell punt, doncs ara per ara, un tràfic és incompatible amb l'altre de forma simultània
Per les dades que m'han arribat a cada viatge es transporten a l'entorn d'uns 160 cotxes.






