Doncs bé, com podeu deduïr, aquest esprai s'utilitza perquè, una vegada aplicat sobre les matrícules, no apareixen els caràcters a les fotos dels radars. A més, un rètol al costat especificava "No deja rastro de su aplicación".
L'aplicació d'aquest esprai entenc que és il·legal, si funciona, i una estafa si no ho fa.
Aleshores... com es permet que es vengui en botigues en ple centre de Barcelona i a sobre ho exposin impunement als seus aparadors?




