Perill al metro
ENRIC GARRIGA TRULLOLS | 29/01/2008 | Actualizada a las 08:39
Amb alguna excepció, totes les estacions de la línia 4 del metro tenen una sola sortida des de l´andana. En cas d´accident, incendi, etcètera, aquest fet suposa un gran perill de quedar atrapats si es bloqueja l´única sortida. Aquesta greu anomalia, que és intolerable en qualsevol local públic, en canvi es permet al metro i no només a la línia 4.
Aquesta manca de seguretat l´han oblidat l´Ajuntament de Barcelona i la Generalitat. En canvi, hem vist que ho sabien els talibans que volien precisament atemptar al metro. Encara que no fos un atemptat, les estacions amb una sola sortida són il · legals i potencialment molt perilloses.




