Quan avui, de bon matí, he arribat al tren m´he assabentat que des de fa uns dies la línia de ferrocarril del carrilet torna a viatjar a l´esfereïdora velocitat a què anava durant la primera meitat del segle passat. És a dir, per fer el trajecte de Manresa a Barcelona triga una hora i mitja com a mínim. Espatarrant! Tres hores de la vida de cada usuari encaixades en un vagó. Ja que ens ho hem ben guanyat i, pel que sembla, haurem de continuar fent mèrits, proposo que als passatgers se´ns atorgui de manera oficial la categoria de pacients. Vés a saber si no haurem d´anar a urgències. Visca l´alta velocitat!
Val a dir que a l'edició impresa, hi ha resposta d'un responsable de FGC donant explicacions. Comenta que al augmentar la freqüència de pas dles trens, s'han vist obligats a reduïr la velocitat. Si algú poc accedir a l'edició impresa per internet, agraïria que ho publiqués en aquest fil.



