Ara hi ha un altre objectiu: enviar a L.V. un foto del mapa de la vergonya, el gegant de l'estació de Sants, completament obsolet, sense línia 11 del metro, ni 7 ni 10 de Rodalies, ni el tram de la línia 4 que es va afegir a la 2 fa anys, ni per suposat, cap línia de tramvia!
Si algú la vol enviar, endavant. Ja toca arreglar aquest desastre, que continua inadvertit pels responsables de Renfomentoadif!!



