Aquest cap de setmana m'he fixat que han instal·lat una pantalla (com les de Sants) al vestíbul i a les andanes hi ha uns indicadors (un per cada via) per saber la destinació del següent tren. Suposo que encara trigarem a veure'ls funcionar....
Per un cop, sembla que Renfe (o Adif) fan les coses bé.




