"Benvolgut Bernat,
Com que he vist que us agraden els trens us informo que a partir de la setmana que ve TV3 emetrà un programa en que els trens hi tenen un paper destacat. Es tracta del programa Passatgers, que condueix Matthew Tree i es pot veure cada dijous des del dia 4 d'agost fins el 8 de setembre a les 22h, després del Telenotícies.
Hi ha trens de rodalies, euromed, TGV, metro, ferrocarril... potser n'hi ha algun que no teniu localitzat.
Espero que us agradi. Si voleu cap informació més o creieu que el tema pot ser d'interès per a la vostra web ja ens ho direu i us enviarem el dossier de premsa.
Fins aviat,
Oriol Cortacans
codirector de Pasatgers"



