pintades als ferrocarrils de la generalitat

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
lluis_fgc
N1
N1
Entrades: 2

pintades als ferrocarrils de la generalitat

Entrada Autor: lluis_fgc » 29 maig 2008, 00:50

tot i que les pintades en quests trens siguin menys comunes, n'he vistes unes quantes a la cua de maniobres de reina elisenda (encara que cada cop menys), que no n'hi han sensors sl túnel d'aquesta estació?
00

Guigui
Administrador
Entrades: 23966
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » 29 maig 2008, 10:11

Fan el mateix efecte, tot i que siguin institucionalment "ordenats", els adhesius integrals amb publicitat de Núria d'alguns remolcs 182. Des de dintre, la visibilitat queda força reduïda.
00

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.

lluis_fgc
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: lluis_fgc » 29 maig 2008, 23:50

estic indignat, mes d'un cop he vist algun graffiti a reina elisenda (que no sé com s'ho faran), ja que per anar a treballar agafo el primer comboy que surt, i quan vaig a estiuejar a la garriga gairabé més de la meitat dels trens estan pintarrejats!! cada cop s'espavilen més, cal pendre mesures!!
00

metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 29 maig 2008, 23:53

Si us plau, no obris un fil nou cada cop que parles dels grafitis a FGC. A més, hi han diversos temes reflexats en fils, sobre els grafitis. Uneixo aquest missatge amb el del altre fil que tú mateix vas encetar fa uns dies.
00

Joan Esteve
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: Joan Esteve » 30 maig 2008, 00:08

Lluis_fgc, estic completament d'acord amb tu. A les estacions de ferrocarrils hi ha força vigilància i seguretat, no entenc com s'ho fan per colar-s'hi aquests vandàlics!!!
00

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”