En general, em va sobtar que per a la majoria de transbordaments indiquen una durada lleugerament inferior a Pg. de Gràcia, quan l'únic comparable en llargària, que jo sàpiga, és Pl. de Sants (aquest, per cert, taxat en més de 4 minuts).
Temps de transbordament als plànols del metro
Temps de transbordament als plànols del metro
Ahir em vaig fixar en una cosa als plànols que hi ha als panells d'informació al mig de les andanes del metro, on figuren els temps de transbordament: a Pg. de Gràcia indiquen 3'58 minuts (ho dic de memòria), suposo que per al passadís quilomètric, mentre que per l'enllaç a Diagonal donen 3 i mig aprox. No crec que vulguin dir l'enllaç de la L3 a FGC perquè els intercanviadors entre metro i FGC o Renfe estan en blanc.
En general, em va sobtar que per a la majoria de transbordaments indiquen una durada lleugerament inferior a Pg. de Gràcia, quan l'únic comparable en llargària, que jo sàpiga, és Pl. de Sants (aquest, per cert, taxat en més de 4 minuts).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Jo de PG3 a PG2 trigo una mica menys de 3 minuts.
Aquesta informació està en alguns llocs errada i amb un temps poc creïble tant els enllaços com la durada del trajecte.
Aquesta informació està en alguns llocs errada i amb un temps poc creïble tant els enllaços com la durada del trajecte.
El metro de Barcelona amb motoristes!