Aquest fil procedeix d'aquest altre:
http://transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=7587
A Castelló hi ha una línia a punt d'entrar en servei d'autobús guiat amb presa de corrent per cable aeri, o sigui una mena de trolebús. En diuen el TVRCas, pots veure'n informació a http://es.wikipedia.org/wiki/TVRCas



