Magnifica idea que "Me llena de orgullo y satisfacción"
Despres de demanar-ho com un pessat semble que per fi les meves rogatives es faran realitat, realment fa temps que ho vaig demanar....
Misstages del passt molt llunyà...
faristol ha escrit:Un altre que s'apunta al tema samarreta, tot esperant una "hipotetica".....segona edicio de la del nen punki, que no estaria malament....HEU PENSAT FER UN "PACK"? Ja que s'en faran de noves si al mateix temps es porta el diseny de la del nen punki i es fan a l'hora?
faristol ha escrit:
AIXOS....Del nen punki s'en sap algo???.......
faristol ha escrit:Fran-Ikarus ha escrit:Per cert, ara que cada cop farà més bon temps, tothom al Triangle amb la samarreta del Nen Punki.
Pero...........
JO NO EN TINC
faristol ha escrit:REEDICIO JA!!!
Be com que jo he arribat fa poc per aqui, evidentment no en sabia res, pero si hi ha una 2ª edició potser n'agafava mes d'una
Despres d'aquesta colla de cites en plan autobombo, parlem de la samarreta, ja que el que diu el Fran em sembla molt acertat, la gracia de la samarreta es la simplicitat, si s'hi poses el logo del FTC potser quedaria com un satel.lit o s'assemblaria una mica al logo de la cadena de la tele cuatro, OJU, que el logo del FTC m'encanta, i si es pogues possar a l'esquena per exemple??? sobre el color doncs blau clar esta força be, pero no molt que potser semblarien calçotets dels d'abans.
Jo m'en quedaria com a mínim tres unitats que podrien ser mes, es clar.
Maniga llarga, maniga curta??? tant m'es i sobre l'estampació a verue com surten les de l'adeu als 1000/1100, ja veuerm amb els rentats, d'quest tipus d'estampacio com adhesiva n'he tingut unes que s'han quartejat en dos dies i d'altres que han durat molt, pero crec que la estampacio com pintada sempre es mes duradora, ja ho veurem..
Per cert parlant de la samarreta de l'adeu als 1000/1100 i buscant cites meves, m'he adonat que vaig ser una mica RAPPEL je je...
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=210👍0👎0