Jo vaig normalment Barcelona-Llançà en tren (sempre que puc amb el catalunya exprés), però les meves experiencies a principis d'agost són molt dolentes. He fet més d'un cop tot el viatge de peu i com si fos el metro a hora punta.
La questió és que indagant la pàgina de renfe, he vist dues posibilitats però no esticc segur que tal són o si valen la pena. Per això m'agradaria coneixer la vostra opinió. Les opcions són (horaris 3 d'agost):
1- Barcelona-Figueres amb el Catalán Talgo (Bcn 8:45 Fig 10:24). I un cop a Figueres agafar le primer regional que passi (Fig 10:45 llançà 10:51)
2-Barcelona-Figueres amb el Mare Nostrum (Bcn 16:42 Fig 18:14). I un cop a Figueres el primer regional que passi, encara que aquí m'hauria d'esperar bastant (Fig 19:35 Llançà 19:51)
Més que res és que em fa por agafar un Regional o Catalunya exprés Barcelona-Llançà i que estigui a tope. És horrorós i aquest any passo. Més que res és saber si és plausible la opció catalán talgo fins figueres i després regional.
Moltes gracies.




