He flipat quan he vist això:
http://www.3cat24.cat/noticia/301058/ca ... -de-Gracia
(fixeu-vos en la foto de la dreta)
Exceptuant les notícies considerades portada, la resta de les notícies que ubliquen els mitjans o bé les treuen dels propis comunicats oficials, o bé de les agències de premsa. Com a molt, si els interessa i tenen temps, busquen per internet a veure si troben alguna cosa més.askarel ha escrit:Si ni siquiera bajan a los andenes de Po. Gracia para hacer una foto... ¿como se puede prentender que se esfuercen en contar las cosas como son?
. Estàs trigant en obligar a rectificar el diari o, en cas contrari, a emprendre accions legals.Denisuko ha escrit:Dilluns, al diari Metro van ficar una foto de la meva pàgina web i a sobre no han citat la font, a més que el periodista cita que ha sortit amb la camera en mà quan en realitat hi ha una foto meva de febrer.
Bueno, després de tres correus electronics reclamant, al final, en l'edició d'avui han publicat una fe d'errates on especifiquen que una fotografia pertany a la meva pàgina webJaMiRo! ha escrit:Estàs trigant en obligar a rectificar el diari o, en cas contrari, a emprendre accions legals.Denisuko ha escrit:Dilluns, al diari Metro van ficar una foto de la meva pàgina web i a sobre no han citat la font, a més que el periodista cita que ha sortit amb la camera en mà quan en realitat hi ha una foto meva de febrer.
És possible que el periodista en qüestió, efectivament, sortís de la redacció amb la càmera a la mà dient-li al cap que aanava a fer fotografies pel diari... el que passa és que no deuria passar del bar de la cantonadaDenisuko ha escrit:Dilluns, al diari Metro van ficar una foto de la meva pàgina web i a sobre no han citat la font, a més que el periodista cita que ha sortit amb la camera en mà quan en realitat hi ha una foto meva de febrer.
Bé, s'han enterat d'alguna cosa. Però em temo que podrien repetir la malifeta...Denisuko ha escrit:Bueno, després de tres correus electronics reclamant, al final, en l'edició d'avui han publicat una fe d'errates on especifiquen que una fotografia pertany a la meva pàgina web