Personalment, em sembla molt malament, ja que hi ha gent, com jo, que el necessita per motius laborals o fiscals. Per tant, sempre que pugui, compraré els meus títols a FGC, ja que, a més, els rebuts duen el NIF (cosa que els de TMB tampoc tenien).
Ja fa un temps, vaig fer una reclamació a TMB demanant que els rebuts duguin totes les dades fiscals, i em van respondre dien que ja les tenien. O bé sóc cec sense saber-ho, o ho són al Departament d'Atenció al Client de TMB.



