A més, les actuacions a Fondo són d'afectacions profundes i tot i així no s'emet cap comunicat i s'avisa als passatgers com es fa a altres estacions del metro barceloní.
Una de les afectacions greus va ser inutilitzar l'andana direcció Barcelona (la que està de suport) tot fent que a molts passatger se'ls obligués a interrompre el seu trajecte a Santa Coloma i esperar-se al tren següent, el motiu de les obres és desconegut.
Una altra afectació fou el tancament d'una de les dues escales de connexió via-vestíbul i el posterior tancament de l'altra per a renovar paviment.
Després es va tancar l'accès minoritari per renovar paviment.
Doncs bé, ara es veu que han tornat a tancar una de les escales connexió via-vestibul (sembla que només hi deixen material d'obra allà) i també han tancat l'accés principal vestíbul-carrer(BUS).
A sobre, el que més molesta és que hagin subsubcontractat a "persones" d'informació que quan els hi preguntes "Cuando acabaran las obras?" (el català no el parlen i el castellà tampoc tot i que parlen altres dialectes de l'espanyol) no saben la resposta, per la qual cosa no entenc perquè TMB contracta aquesta gent d'informació que a una pregunta tant i tant bàsica no saben respondre...



