Els ajuntaments de Riba-roja d'Ebre, Flix i Ascó exigeixen a Adif que mantingui el servei i el personal a les estacions
ACN // 05.09.2008 // 13.02 h
Ascó (Ribera d'Ebre).- Els ajuntaments de Riba-roja d'Ebre, Flix i Ascó han reclamat a l'ens administrador d'infraestructures ferroviàries, ADIF, que restitueixi en la seva totalitat el personal que presta serveis a les instal·lacions ferroviàries dels tres municipis perquè la línia pugui continuar prestant el mateix servei que ha prestat durant dècades. Després de recordar que aquestes infraestructures donen servei a bona part dels pobles de la comarca i zones veïnes, han lamentat que el seu abandonament provocaria un greuge per als usuaris, especialment els més grans, a més de deixar sense vigilància directa els combois de mercaderies perilloses que circulen per terrenys afectats pel PENTA.




