Sants, Catalunya, Passeig de Gràcia, i encara que no siguin principals, l'Estació de França,...
Gràcies!
Hora i data actual: 13 juny 2026, 05:38
Entrada Autor: metrobaix » 26 set. 2008, 21:25
Entrada Autor: Guigui » 26 set. 2008, 21:58
Entrada Autor: traveller » 28 set. 2008, 21:12
Home, tenint en compte que a trinitat vella a qualsevol hora salta el doble de gent que paga, no se jo la viabilitat que pot tenir...Guigui ha escrit:Interessant seria saber també el potencial que tindria un intercanviador a Trinitat Vella, amb enllaç L1 i L3, especialment comparat amb St. Andreu Comtal.
Entrada Autor: Guigui » 28 set. 2008, 21:16
A Arc de Triomf tampoc no es queden curt. A banda d'això, considero que el sistema de control tarifari ha de canviar profundament a tots els operadors ferroviaris de la RMB. Potser se'n salva FGC, però Renfe i TMB s'hi han de posar de debò.traveller ha escrit:Home, tenint en compte que a trinitat vella a qualsevol hora salta el doble de gent que paga, no se jo la viabilitat que pot tenir...
Entrada Autor: Watermark » 29 set. 2008, 03:24
Entrada Autor: visir5704 » 29 set. 2008, 08:28
Watermark ha escrit:Adjunto la següent estadística que vaig poder recopilar.
Dades: nombre de viatgers (pujades més baixades) Rodalies i Mitjana Distància Convencional
Ámbit territorial: província de Barcelona
Ámbit temporal: any 2007
Entrada Autor: Guigui » 29 set. 2008, 10:44
Entrada Autor: davida » 29 set. 2008, 10:56
Entrada Autor: JaMiRo! » 29 set. 2008, 19:34
Quan anava a treballar a Mollet, de vegades anava a l'Estació del Nord per arribar ràpid a BCN també, i això em suposava creuar tot Mollet i passar de banda l'Estació de Santa Rosa.davida ha escrit:Per tant a C3 esta perdent viatgers potencials, degut als seus serveis deficients.
Entrada Autor: visir5704 » 29 set. 2008, 23:24
JaMiRo! ha escrit:Quan anava a treballar a Mollet, de vegades anava a l'Estació del Nord per arribar ràpid a BCN també, i això em suposava creuar tot Mollet i passar de banda l'Estació de Santa Rosa.davida ha escrit:Per tant a C3 esta perdent viatgers potencials, degut als seus serveis deficients.

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » 01 oct. 2008, 17:02
Em sembla que ets massa optimista, amic...traveller ha escrit:Home, tenint en compte que a trinitat vella a qualsevol hora salta el doble de gent que paga, no se jo la viabilitat que pot tenir...Guigui ha escrit:Interessant seria saber també el potencial que tindria un intercanviador a Trinitat Vella, amb enllaç L1 i L3, especialment comparat amb St. Andreu Comtal.
Entrada Autor: El LLOP » 01 oct. 2008, 19:16
primer de tot, trobo que t'has passat quatre pobles amb l'adjectiu que li has possat a aquest agent. No oblidem que es un treballador com la majoria de nosaltres i a ningú li agrada que li trenquin la cara per una cosa que no es seva i menys quan a l'empresa directament afectada no l'importa (això serveix per totes). Si tu tens el 4rt dan de karate i 25 col.legues que no facin res, ja pots començar a posar ordre a les línies de peatge. Si no ho fas, no critiquis.Trytasa Baldaquino ha escrit: davant l'acurada, tranquila i passota mirada del bitxo de la taquilla.
estic d'acord amb tú. Si ho volguessin arreglar, hi han moltes opcions.Trytasa Baldaquino ha escrit:Però si de veritat volguessin arreglar-ho, posarien barreres modernes i controlarien amb més eficiència, en comptes d'apostar per la dessídia i el lament posterior. Ja sé que la manca de vigilància no justifica saltar-se l'imperatiu moral de pagar el bitllet, però...
doncs no es gaire complicat. Es posa a una persona vestida de carrer al costat de la línia de peatge com si esperés algú, té les mans a la butxaca perquè en una porta un comptador manual. Cada cop que es cola algú, prem el botonet de l'aparell, i quan se'n va, la maquineta li diu quants cops a clickat en l'estona que hi ha estat.Trytasa Baldaquino ha escrit:Em sembla haver llegit al diari fa uns anys que aquesta estació era -junt amb la de Besòs Mar, una altra vella coneguda- la que tenía l'index de 'coladura' més alt de la xarxa. Us sona aquesta informació???? Com caratsus s'ho feien, per comptar les no-validacions????

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » 01 oct. 2008, 19:47
Entrada Autor: El LLOP » 01 oct. 2008, 20:18
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026