La Generalitat promociona la llonganissa de Vic als trens de París, Milà i Zuric
L'empresa de promoció exterior Prodeca, que depèn de la Conselleria d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural, promociona fins al 4 de desembre la identificació geogràfica protegida (IGP) Llonganissa de Vic en els trens de llarg recorregut amb sortida de Barcelona i destí a les ciutats de París, Milà i Zuric.
Els passatgers podran degustar l'embotit al bar/restaurant dels trens, on també hi haurà fullets promocionals i cartells amb les característiques del producte. Aquesta iniciativa és fruit de l'acord entre Prodeca i la societat Elipsos, constituïda per Renfe i els ferrocarrils francesos SNCF.
Jo aposto per aquesta iniciativa, però no per als trens a l'estranger, sino per als viatgers de rodalies i regionals, que de vegades, arribem tant tard a casa pels retards, que tenim una gana...




