El GPS dóna el túnel de Bracons per construït i l'aconsella als conductors que van d'Osona a la Garrotxa
Actualitzat a les 20:15 h 26/11/2008
VÍDEO
Els GPS ja circulen per Bracons
El sistema de navegació per satèl·lit GPS s'està convertint en un malson per als conductors que volen anar de Vic a Olot. Els recomana com a trajecte més ràpid el túnel de Bracons, una infraestructura que encara està en construcció. Un cop arriben a les obres, els conductors no tenen més remei que canviar de ruta i passar pel coll de Bracons, una carretera de 24 quilòmetres, plena de revolts i per la qual no poden circular els camions de gran tonatge. L'equivocació del GPS, però, també s'estén a alguns coneguts cercadors de rutes d'internet. Diguin el que diguin aquests sistemes, el túnel de Bracons no estarà operatiu, com a mínim, fins al mes d'abril del 2009.




