Em sembla que d´això ja se n´haurà parlat alguna vegada. L´estació de Rodalies Renfe de Sant Andreu Arenal, és una verdadera vergonya, amb una falta d´higiene total (que es podria dir el mateix d´altres estacions de Rodalies Renfe).
Brutícia a les vies, papers de diari, cigarretes, ampolles, jeringues (sí, sí, jeringues de toxicòmans), pudor en general. I ja el que em faltava per veure: un parell de rates ben grosses corrent per les vies. Vaig fer una foto amb el mòbil a aquestes rates, he rumiat la posibilitat de presentar una reclamació a Atenció al Client, i adjuntar aquestes fotos com a prova. Què en penseu?
Salutacions.





