Nou NIF FGC

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Nou NIF FGC

Entrada Autor: liniadelRipollés » 18 des. 2008, 22:28

Quina és la motivació del canvi de NIF que s'anuncia al web d'FGC per al proper 1 de gener de 2009? Quins canvis hi ha en aquesta empresa?
00


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4279
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » 18 des. 2008, 23:47

La motivació no la sé (pot ser fiscal) però ha passat de ser una associació (lletra G) a un organisme públic (lletra Q).
00



TBF
N5
N5
Entrades: 94
Contacta:

Entrada Autor: TBF » 19 des. 2008, 22:05




victorcasta
N10
N10
Entrades: 4279
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » 21 des. 2008, 15:05

Deu ser alguna nova normativa, ja que Renfe Operadora també canvia de NIF.
00



visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » 01 gen. 2009, 21:09

Els bitllets emesos per VISIR amb suport 01508090 i els emesos amb suport 01509251 tenen imprès l'esment al nou nif, en el darrer cas a la part superior, no és el cas dels bitllets emesos amb usport 01509364 i 01509363 que no hi tenen cap esment i tampoc s'ha distribuït cap segell de "Nou CIF", desconec el cas dels bitllets sire.

Per cert, premi per aquell que aconsegueixi un combinat a Blanes o Lloret si més no d'avui, ja ho veurà quan s'ho trobi.

Per cert ha canviat el NIF/CIF de l'ATM?, no s'hi imprimeix res d'especial però, possiblement perquè s'hagi previst utilitzar el nou suport, on hi sigui, és clar.
00
visir5704 l’ha editat per darrera vegada el dia: 01 gen. 2009, 21:41, en total s’ha editat 1 vegada.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 4016
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » 01 gen. 2009, 21:38

Jo també ho he vist, aquesta tarda a Vic, quan he comprat el bitllet de tornada, a la part superior esquerra del bitllet ho posa, a sota de les zones que es recorren. Quan pugui l'escanejaré.
00


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » 08 gen. 2009, 12:22

visir5704 ha escrit:desconec el cas dels bitllets sire.
Porta imprès la menció "Nuevo CIF" just a sota del logotip de renfe, als del model 01508056.
Per cert ha canviat el NIF/CIF de l'ATM?, no s'hi imprimeix res d'especial però, possiblement perquè s'hagi previst utilitzar el nou suport, on hi sigui, és clar.
Tinc ja una T-10 de 1 zona amb el nou disseny de l'ATM i consta el mateix CIF, per tant no ha canviat.
00



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 4016
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » 26 gen. 2009, 20:42

Aqui us deixo l'escanejat d'un parell de bitllets que tinc de RENFE, de fa pocs dies, un de Rodalia i un altre de Regional. A Regional no l'han canviat.

Imatge
00


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya”