He validat la meva T-10 de 3 Zones a Espanya a FGC a les 7:49 aprox., vaig fins a Martorell per enllaçar amb Rodalies, a les 08:30 aprox valido el bitllet sense problemes a Martorell (Renfe), agafo un R7 direcció Martorell, i vaixo a Cerdanyola (09:22 aprox), canvio de via per agafar un R4 direcció Manresa, i passa a les (09:36), arrivo a Terrassa, i al intentar sortir revalidant el bitllet (09:56 aprox) no em deixa, una màquina em posa que el bitllet està mal introduït, l'altre que no l'he validat, una altre no em posa res. I així 10 minuts, fins que un amable passatger, ha vist que la targeta no em deixava sortir, i m'ha deixat pasar quan ell entrava, sinó encara estaria per allà.
Algú te alguna explicació per aquest fet?, jo no ho entenc Terrassa està a la Zona 3, i de Martorell a Terrassa, és fà Z3-->Z2-->Z3, que són 3 zones a travessar.



