Renfe Espavila't porta al jujtat les deficiències de la línia Barcelona-Vic-Ripoll
Ahir els explicàvem l'enèssim capítol dels retards del tren. Els membres de Renfe Espavila't, cansats de no veure resposta a les seves demandes, han presentat una denúnica als jujtats de Vic. A més dels retards, reclamen trens més nous i més segurs i un sistema de calefacció per a l'estació de Vic. Ja l'han batejat amb el nom de combi perquè, diuen, el pis de dalt és una nevera i el de baix un congelador.




