Amb motiu del canvi del mític Estrella Galícia o Shangai per un Talgo TH sVII el proper dilluns, demà aniré a Sant Vicenç de Calders a fotografiar-lo per últim cop, si algú s'apunta allà hi seré.
Per cert, demà a les 20:00 surt material convencional fent el servei 0923 d'estrella galícia cap a terra celta?
Salut!!
Sergio







