El problema ve en la manera d'aconseguir els horaris. Tinc dues opcions. La primera seria passar-los a mà a format xml i treballar a partir d'aquí. L'altre seria intentar accedir cada cop que es fa una consulta a la web dels diferents operadors i baixar-los d'allà cosa força més complicada a no ser que disposin d'un format estandaritzat o d'un webservices. Pel que he vist no és el cas ni de RENFE ni de FGC.
Algú em podria ajudar? Ha fet alguna cosa semblant? Té els horaris en xml o sap com aconseguir-los? Sap alguna manera de parsejar els webs dels operadors esmentats?
Gràcies.


