Los vecinos de la Barceloneta se oponen a la llegada del bus turístico
Vecinos de la Barceloneta se han movilizado para pedir mejoras en el transporte público del barrio - Jesús Sancho
Hora i data actual: 27 juny 2026, 03:29
Entrada Autor: metring » 14 feb. 2009, 18:40

Entrada Autor: cristian26 » 14 feb. 2009, 23:54

Entrada Autor: Lluita1714 » 15 feb. 2009, 20:25
Entrada Autor: wefer » 15 feb. 2009, 20:59
Sí, però... la mateixa llei es compleix si canvies els factors de la següent manera:Lluita1714 ha escrit: +Demanda = +transport públic

Entrada Autor: Lluita1714 » 16 feb. 2009, 08:18
Si, tens raó, però mentre es grava el reportatge no paren de passar autobusos, que de fet són el que col·lapsen amb la seva manifestació. Han de col·lapsar un eix com aquest, tant important, per demanar més transport, la fabricació d'una marquesina i la descentralització del carrer? Renoi, espero que els veïns de la Diagonal o la Meridiana no prenguin exemple dels habitants de la República Independent de la Barceloneta.wefer ha escrit:Sí, però... la mateixa llei es compleix si canvies els factors de la següent manera:Lluita1714 ha escrit: +Demanda = +transport públic
-transport públic = -demanda
Entrada Autor: wefer » 16 feb. 2009, 12:21
Millor prolongar el tramvia pel Pg. Borbó: un sistema més fàcil, barat, efectiu i prolongable per la resta de la ciutat... i que sobretot funciona, cosa que no es pot dir de gairebé cap monorrail que existeixi pel món.👍120Lluita1714 ha escrit: jo sóc partidari de fer un monorrail per la costa, faré algun plànol per l'apartat de propostes. Pot ser un transport per als Barcelonetins i un atractiu turístic.

Entrada Autor: Lluita1714 » 16 feb. 2009, 12:28
Cert, ben mirat els monorrails avui dia sembla que només existeixen com joguines part dels parcs d'atraccions, potser ja seria hora de potenciar un sistema de transport ferroviari aeri(com el monorrail) i ferm(no un telecabina), sense impacte visual (res de metro com el de Miami) i efectiu per a trajectes de servei habitual... seria especialment útil per a nuclis urbans sense espai per a un tramvia i sense pressupost per a un metro.wefer ha escrit:Millor prolongar el tramvia pel Pg. Borbó: un sistema més fàcil, barat, efectiu i prolongable per la resta de la ciutat... i que sobretot funciona, cosa que no es pot dir de gairebé cap monorrail que existeixi pel món.Lluita1714 ha escrit: jo sóc partidari de fer un monorrail per la costa, faré algun plànol per l'apartat de propostes. Pot ser un transport per als Barcelonetins i un atractiu turístic.

Entrada Autor: Mortadel·lo » 16 feb. 2009, 17:12
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026