Perquè el telefèric/telecabina/telesfèric és car, i no hi arriba res més apart dels els cotxes, l'explanació segueix allà, pelada, i posar una via no seria complicat, crec. I així es potenciaria l'ús turístic del castell, ara que ha tornat a ser de la ciutat. I la tarifa seria la mateixa que la del Funi que segueix funcionant, molt més accesible que no pas la del telefèric.
Serieu partidaris de tornar a instalar el funi?



