Quan he pujat, he vist que al davant, hi anava una noia vestida de TMB, que m'ha donat un paper. Pensava que era propaganda d'alguna cosa, o bé anunci d'algun canvi... però no, el paper posava alguna cosa així com:
"Doni aquest paper quan baixi del bus. Gràcies per col·laborar"
Juntament amb això, una sèrie de camps que havien de ser omplerts: línia, data, parada, etc.
A cada porta de baixada del bus, hi havia un altre enquestador que, a cada persona que baixava, li demanava el paper. En algun cas semblava més aviat que les requisés, fins i tot. Aquest enquestador, apuntava als papers que li anaven donant els camps que faltaven.
Per cert, tot això es feia amb un bus ple de gom a gom.
Òbviament, el que busca TMB és saber exactament quin trajecte fa cada persona, vés a saber amb quines intencions.
Una experiència curiosa.




