Sitges planteja eliminar la via de tren que creua el nucli si finalment el municipi es connecta a la Línia Orbital
Violeta Gumà // ACN // 31.10.2008 // 16.17 h
Sitges (Garraf).- L'Ajuntament de Sitges plantejaria eliminar la via del tren de Rodalies Renfe que, en aquests moments, creua el nucli, si finalment el municipi quedés afegit a la Línia Orbital, que enllaçarà el Garraf amb el Maresme passant per darrera de la costa. Inicialment, la nova línia només contemplava els municipis de Vilanova i la Geltrú, Sant Pere de Ribes, Canyelles i Vilafranca i el consistori sitgetà va proposar connectar-se a l'Orbital mitjançant l'actual línia de la costa. La setmana passada, el consistori va saber que l'administració estudiaria aquesta possibilitat. Per Armand Paco, portaveu del PSC a Sitges, aquesta possibilitat també permetria descongestionar l'estació.


