Quins títols de transport soleu fer servir a l'àrea metropolitana de Barcelona?
En el meu cas faig servir diversos bitllets, T-Mes si és zona 1, Zona 2 T10 i la resta bitllets senzills. Jo voto que diversos.
Salut!
Hora i data actual: 25 juny 2026, 08:17

Entrada Autor: Lluita1714 » 17 març 2009, 14:01
Entrada Autor: Guigui » 17 març 2009, 14:15

Entrada Autor: Lluita1714 » 17 març 2009, 18:41

Entrada Autor: UT440_132M » 17 març 2009, 19:01
Entrada Autor: davida » 22 març 2009, 21:37

Entrada Autor: automotorserie 436 » 22 març 2009, 22:08
Entrada Autor: MetroBCN » 23 març 2009, 18:31
Entrada Autor: Trenscat » 24 març 2009, 08:39
Entrada Autor: wefer » 02 abr. 2009, 15:15

Entrada Autor: victorcasta » 27 des. 2009, 17:38

Entrada Autor: Lluita1714 » 27 des. 2009, 17:47

Entrada Autor: josep_serre » 28 des. 2009, 00:16

Entrada Autor: 593Dromedario » 06 gen. 2010, 18:07
Comentar-ne vàries coses:victorcasta ha escrit:El percentatge d'ús de títols integrats, per tipus de títol, l'any 2008 va ser el següent:
T-10: 69,42 %
T-50/30: 18,31%
T-Mes: 9,47%
T-Jove: 1,12 %
T-Familiar (70/30): 0,79 %
T-Trimestre: 0,63 %
T-Dia: 0,22 %
T-Esdeveniment: 0,04 %
T-2 Comerç: 0,01 %
i des del 2001, l'ús de la T-10 ha caigut un 2,38 %, l'ús de la T-Mes ha caigut un 6,85 %, però en canvi l'ús de la T-50/30 ha crescut un 6,61 %.
Torna a “Transport en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026