El quiosc de l'estació d'Universitat continua venent de tot menys diaris ¿Quan li canviaran el nom?
Ja fa temps vam veure el cas curiós del quiosc que hi ha a l'estació de plaça Universitat del Metro. Ara ens hi hem tornat a fixar i continua dient clarament: "Quiosc" i "Premsa", no li han canviat el nom tot i que fa la tira que ven de tot menys diaris: xiclets, caramels, patates, begudes. Ja se sap que el sector està en crisi però no sé, ni que sigui per dignitat de la premsa, que li canviïn el nom, no?


