http://www.adn.es/local/lleida/20090402 ... canza.html
Felcicidades a todos aquellos a los que presta servicio, personalmente nunca lo he hecho servir.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 14:13

Entrada Autor: automotorserie 436 » 02 abr. 2009, 18:34
Entrada Autor: Guigui » 02 abr. 2009, 18:40
Entrada Autor: metring » 03 abr. 2009, 09:51
Entrada Autor: Guigui » 03 abr. 2009, 11:16
Entrada Autor: mikado » 03 abr. 2009, 11:41
Entrada Autor: Guigui » 04 abr. 2009, 10:30
Entrada Autor: Alex_C4 » 05 abr. 2009, 06:51
No. als mitjans només ens han passat una nota de premsa, exposant això que es compleixen 5 anys i que tot rutlla molt bé.metring ha escrit:Però que no faran cap acte de celebració??
si, de fet el president de l'EMT, antoni poveda (alcalde també de Sant Joan Despí) tenía l'intenció de fer passar l'Extenció de la L3 per la fontsanta, Sant Martí de l'erm i Torreblanca... Que dius... No cal tant, per alguna cosa està el Trambaix. Pero potser si que deixa en evidencia que el Trambaix va ser la solució més inmediata i barata, quan el que s'había d'haber fet era posar fil a l'agulla en el perllongament de la L3.Guigui ha escrit:I també recordo que hi havia força gent que deia que el que calia de debò era una connexió amb metro, i els fets els han donat la raó.
Entrada Autor: pcongre » 03 abr. 2012, 17:49


Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026