IMPRESIONANTES DIMENSIONES!!!
SALUDOS
Hora i data actual: 17 juny 2026, 00:45
Entrada Autor: EDC » 11 feb. 2007, 18:11
Entrada Autor: metring » 11 feb. 2007, 19:18
Entrada Autor: BRILL 18 » 11 feb. 2007, 19:35
Entrada Autor: faristol » 11 feb. 2007, 21:34
Entrada Autor: Jordilar » 11 feb. 2007, 21:46
Entrada Autor: metring » 11 feb. 2007, 22:50
Entrada Autor: mikado » 11 feb. 2007, 23:07
El que van trinxar els bretols al Parc de les Planes de L'Hospitalet en cosa de 3 mesos quan feia de monument , pertany a aquest quatre o és un cinquè??fantito ha escrit:Quant van retirar els 100 s'en van conservar 4: 3 per a fer el tren especial els diumenges i el quart va anar al regiment de ferroviaris de l'exercit com a record de quant es feia el servei miltar al metro.
Els altres tres feien servei regular els diumenges fins que van entrar els 4000 en servei. Els 4000 són una mica més curts i estrets que els 100 i a les estacions en corba quedaven massa separats de les andanes i degut a un accident a Pl. Esapnya, on una dona va caure a les vies per la separació entre el 4000 i l'andana, van haver de corregir aquestes estacions en corba i aleshores no hi cabien els 100.
Es va decidir que aquests tres 100 es preservessin de manera que un va anar a Vilanova, un altre a Delicias i un tercer se'l quedaba TMB. Tant el de Delicias com el de Vilanova van acabar desballestats. El de Delicias va morir al Cerro Negro i el de Vilanova al TCR.
Dispenseu les possibles faltes ortogràfiques, tinc la peixera espatllada i al xino no tinc corrector.
Entrada Autor: mikado » 11 feb. 2007, 23:25
Si els més vells del lugar ho recordaran (Potser Platanito o Danzig o Sequera que són o volten per L'H em sembla). Seria l'any 1988 o així, al Parc de les Planes. A la pista de ciment ben bé sota de les piles del Pont de Isabel la Catolica, pont amb feix de vies de sortida de l'estació de l'Hospitalet cap a bcn a tocar del cementiri.Jordilar ha escrit:Desconeixia que n'hi hagués un en un parc.
Salut,

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 12 feb. 2007, 00:39
M1-M6-M8faristol ha escrit:3 COTXES SERIE 300 El 301 i els altres no el se, a El triangle

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 12 feb. 2007, 00:41
I el que va haver-hi al quarter de Sant Andreu, quin era, de tots aquests? El del "regiment de ferroviaris"? Sembla que no, perquè aquest és el que estava a no sé on fora de Catalunya, oi? (va sortir una foto fa temps)fantito ha escrit:Quant van retirar els 100 s'en van conservar 4: 3 per a fer el tren especial els diumenges i el quart va anar al regiment de ferroviaris de l'exercit com a record de quant es feia el servei miltar al metro.
Els altres tres feien servei regular els diumenges fins que van entrar els 4000 en servei. Els 4000 són una mica més curts i estrets que els 100 i a les estacions en corba quedaven massa separats de les andanes i degut a un accident a Pl. Esapnya, on una dona va caure a les vies per la separació entre el 4000 i l'andana, van haver de corregir aquestes estacions en corba i aleshores no hi cabien els 100.
Es va decidir que aquests tres 100 es preservessin de manera que un va anar a Vilanova, un altre a Delicias i un tercer se'l quedaba TMB. Tant el de Delicias com el de Vilanova van acabar desballestats. El de Delicias va morir al Cerro Negro i el de Vilanova al TCR.
Entrada Autor: alex86bcn » 12 feb. 2007, 00:52

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 12 feb. 2007, 09:00
Entrada Autor: Platanito » 12 feb. 2007, 13:31
Doncs sí, hi va ser i jo hi vaig pujar amb el meu germà, ja que tenia les portes obertes (o alguna d'elles). Encara estava força bé però ja feia pudor a pixum. Durant molt de temps vaig seguir pensant que encara hi seria allà, però puc assegurar que buscant-lo a principis dels 90 ja no el vaig trobar.mikado ha escrit: Si els més vells del lugar ho recordaran (Potser Platanito o Danzig que són o volten per L'H em sembla). Seria l'any 1988 o així, al Parc de les Planes. A la pista de ciment ben bé sota de les piles del Pont de Isabel la Catolica, pont amb feix de vies de sortida de l'estació de l'Hospitalet cap a bcn a tocar del cementiri.
Entrada Autor: faristol » 12 feb. 2007, 18:26
Torna a “Història del transport”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026